dilluns, 20 d’abril del 2009

la dona i l' aigua

5 comentaris:

  1. Ola judith !
    Bueno el teu video m'ha agradat moltísim perque l'ho que estan pasant aquesta gent,, es realment horrible i espantós
    Et mereixes la millor nota que hi ha !1 T'estimo molt boniica !!

    ResponElimina
  2. Hola Judith.

    M'agrada molt el teu video perquè és molt interesant, però tenim que ayudar-los.

    T'estimu , petons!!!

    ResponElimina
  3. Bon dia bonica!
    M'ha agradat molt el teu video, és molt injust el que passa :s
    Bé, doncs que t'estimu molt!!
    *__Judith&NataLiia__*

    ResponElimina
  4. Hola Judith!!!
    M'agrada molt el teu video de la dona a l'aigua y la canço es molt bonica:)
    Es molt trist aquest tema però nosaltres sóm el futur i això ho podem canviar!!!!
    Molts petons! :$

    ResponElimina
  5. OLA
    WPA
    k
    m´ha
    agradat
    molt el
    teu video
    i que t´ha
    costat molt
    lo mateix k
    a tots jejeje
    bon vull k sapigues
    k estic aqui per tot ee
    bon noia t´estimo
    dw wpa
    att//La IsAbEl

    ResponElimina